Search This Blog

Monday, January 17, 2011

alleycats - andainya aku pergi dulu

Andainya Aku Pergi Dulu by Alleycats  
Download now or listen on posterous
alleycats - andainya aku pergi dulu.mp3 (963 KB)

Andainya aku pergi dulu sebelummu 
Janganlah kau bersedih hati 
Andainya aku tiada lagi di sisimu 
Janganlah kau memencil diri 
Bayangkanlah masa-masa bahagia 
Semasa engkau dan aku 
Bermesra di langit biru 
Di waktu kasih berpadu

Andainya engkau pergi dulu sebelumku 
Mestikah aku hidup melara 
Andainya engkau tiada lagi di sisiku 
Mestikah aku kecewa

[ Andainya Aku Pergi Dulu lyric found on www.lirik.my
Ku percaya kau selalu di sisiku 
Walaupun jasadmu tiada 
Walau di mana kau berada 
Kasihku takkan berubah

Di pohon cemara ku ukirkan kata cinta 
Bulan tersenyum dan bersinar 
Berguguran daun jatuh lembut ke rambutmu 
Meraikan suasana indah 
Di sini ku berjanji disaksi rembulan 
Andainya ku pergi dulu 
Jikalau ku pergi dulu 
Ku nantimu di pintu syurga

No comments:

Post a Comment